A Magyar Turizmus Zrt. szlovákiai képviselete egyéb marketingeszközök alkalmazása mellett rendszeresen jelentet meg PR cikkeket is annak érdekében, hogy a potenciális turisták megismerkedjenek a hazai specialitásokkal, érdekességekkel és aktualitásokkal. Az elmúlt héten a SME zeny női magazin 2 oldalas, színes turistacsalogató cikket közölt a magyarországi állatkertekről mint érdekes kiegészítő programlehetőségről az üdülés során. A SME napilap melléklete péntekenként 65.000 példányban jelenik meg országszerte, olvasótáborát pedig azok a nők jelentik, akik az intelligens női témák olvasását preferálják, bulvárcikkek nélkül, pl. divat, egészség, karrier, wellness, dekor és utazás.
A budapesti, győri, miskolci, veszprémi és nyíregyházi állatkerteket bemutató cikk elsősorban a kisgyermekes családokat célozza meg, akik a magyar beutazó forgalom szempontjából kiemelt célcsoport a szlovák piacon. A kiegészítő programlehetőségek, konkrét úti tippek ismertetése rendkívül fontos annak érdekében, hogy a szlovák turisták hosszabb időt töltsenek hazánkban, Godár Ivett, a Magyar Turizmus Zrt. szlovákiai képviselője szerint. Az MT Zrt. tevékenységének köszönhetően 2010 során már számtalan PR cikk jelent meg a nyomtatott médiában, melyek értéke jóval meghaladja a fizetett marketing megjelenések lehetőségeit.
|